Ewaluacja


Poziom osiągnięć

EKSPERT

ZAAWANSOWANY

ROZWIJAJĄCY SIĘ

POCZĄTKUJĄCY

LICZBA PUNTKTÓW

10 -8
celujący

7-6
bardzo dobry

5-4
dobry


3-1
dostateczny

 

Wartość informacyjna filmu

 

 

(0-3)

 

Nie tylko znają historię swojej miejscowości i jej okolic ( regionu) ale też prezentują ją światu. Demonstrują nowe spojrzenie na region. 

Prezentują  ciekawe, nie znane dotąd  informacje. Zdobywają wiedzę ,,z pierwszej ręki". 

Podają swoje źródła informacji i udostępniają film na wolnych licencjach. 

 

Dobrze znają historię swojej miejscowości i okolic ( region).

  Nie podają błędnych informacji.

Podają źródła informacji czyli szanują prawa autorskie. Film może być udostępniany na licencjach CC.

 

Znają historię swojej miejscowości i okolicy ( region).  Szanują prawa autorskie i film udostępniają na licencjach CC.

 

Znają podstawowe informacje o swojej miejscowości i  okolicy ( region).

Film respektuje prawa autorskie i może być udostępniany.

 

Związki z miastem

 

(0-3)

Przygotowany film ma wartość edukacyjną - przekazuje informacje dotyczące historii wsi i jej mieszkańców.

 

 

Związek z wsią Strzygi i okolicą  jest wyraźny, ale autorzy nie skupiają się na tym.

Szacunek do ,, małej ojczyzny - wsi, w której mieszkam" nie jest ważny.  Wynika to  z prezentacji miejsca / osoby ze stolicy.

 

Autorzy skupili się literalnie na zadaniu – nie na historii i ciekawostkach dotyczących wsi, w której mieszkają ( regionu).

 

Wrażenia odbiorców

(0-2)

 

Obrazy zostały  sprawnie zmontowane i udźwiękowione. Jest  interesująca fabuła.

 

Obrazy układają się w spójną, interesującą  opowieść.

 

Obrazy są logicznie uporządkowane.

 

Przygotowane obrazy zostały poprawnie zmontowane.

 

Umiejętność współpracy w grupie

 

(0-2)

 

Każdy uczestnik  wniósł istotny element do pracy zespołu. Przydzielono zadania.  Podjęto wyzwania i  pokonano  trudności.

Każdy uczestnik wniósł istotny element do pracy zespołu.  Wykonano zadania zgodnie z przydziałem. Największa praca została wykonana  przed zakończeniem.

Praca została zaplanowana. Nie wszyscy dostali zadania na miarę  swoich możliwości.  Mobilizować musiał nauczyciel.

Praca została zaplanowana.  Grupa sporadycznie pracowała zespołowo.